Gratis verzending

Achteraf betalen mogelijk

Voor 12:00 besteld, morgen in huis!

Voor 12:00 besteld, morgen in huis!

Ik heb een klacht, wat nu?

Klachten
klacht indenen

Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@footnotes.nl.

Komen we samen niet tot een oplossing?
Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Retourneren

Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Meld je retour hier aan!

Ruilen

Is je bestelling niet naar wens maar heb je wel een ander paar schoenen in onze webshop gezien die je graag wilt hebben? Dan kun je de schoenen terug sturen! De retourkosten betaal je echter wel zelf, de verzend kosten daarin tegen zijn helemaal gratis!